Del 1: Censur - Aktivistisk Dagbog





UPDATE oktober 2022 -  screenshot:





Censuren på Facebook har været absurd i lang tid, men endnu mere absurd bliver det: Skrev på Facebook den 12,02.22 for anden gang, men følgende blev igen fjernet, inklusive billeder til opslaget. 

Herefter postede jeg samme besked igen (og følgende blev også fjernet på under 1 minut af Facebook):

‘Det er anden gang jeg poster dette. Er totalt saboteret af Facebook. 1) Idag kan jeg ikke engang se, hvilke opslag eller kommentarer det drejer sig, som er blevet fjernet, og jeg kan 2) ikke engang selv klikke på dem (billedet) eller se 2) hvorfor de er fjernet.

Det er næsten hver dag, og igår var jeg sågar 3) blokeret (billede) et stykke tid. Jeg kan ikke engang poste eller kommentere med 4) splinternye blogspot links som jeg laver – 
protopensa.blogspot.com og konspiranaut.blogspot.com – de blev blokeret af Facebook øjeblikkeligt, mens andre  blogspots IKKE bliver blokeret (http://paradigmet.blogspot.com kan f.eks. godt postes på Faceook) Jeg kan ikke engang redigere ofte, ikke uploade billeder og 6) de screenshots som dokumenterer at Facebook blokerer mine poster og links, bliver også fjernet, dvs. censur af selve censuren, og censur af censur af censuren, en art grotesk infinit regress osv…..

I sidste uge 2 gange på 3 dage fik jeg 2 X 30 dages fængesel (som uforklarligt blev sat ned til 2 dage)

Mens mine venner kan se, at deres budskaber når ud, idet nogle af dem får over 100 tilkendegivelser på ingen tid, er jeg fastspændt i en digital gummicelle, og uanset hvor højt man råber, er der meget få som hører en (ghostbanning).

Som jeg har sagt i flere år: Som aktivist vil man selvfølgelig gerne have at andre ser vigtige budskaber, ikke mindst er det fucked up beyond insanity, at man bliver ghostbanned og konstant saboteret, men der er stor forskel på at ville have likes i sig selv, og at få feedback i form af tilkendegivelser af budskabet, fordi det er vigtigt for andre. Hvorfor skrive om almenvellet til andre, hvis det ikke kommer andre til gode?

Nogle af mine Facebook venner, Kasper XXXXXX og Thomas XXXXX, for blot at tage nogle tilfældige sammenlignende eksempler ud, får en storm af tilkendegivelser på meget statskritiske poster. Mange af mine venner skriver om meget samfundskritiske ting, men de kommer gennem Berlinmuren anyway uden problemer….

Que Pasa?

Mads Wedel-Ibsen har aldrig oplevet en mere saboteret profil end min, men håber det ikke, og det er ikke en ‘fjer i hatten’, da det er en form for psykisk terror. Tænk på hvor meget tid, blod, sved og tårer tusinder af menneskers arbejde er med at skrive løs om deres børns vaccineskader f.eks. – og vupti, pludselig er 300 timers arbejde væk… det er mere end svineri…ikke noget nyt men nonetheless, det bliver bliver mere og mere absurd’ .
– Citat slut, fra slettet censureret Facebook post 12.02.22

Wedel-Ibsen er selv voldsomt saboteret på Facebook.

Alle kommentarer jeg poster skal godkendes af Facebook, dvs. de skal åbenbart godkendes af et eller andet politisk korrekt stalinistisk tankepoliti, med hemmelige retningslinjer fra et dansk-tilknyttet FB politbureau. Censur og Social Credit Score i praksis.

Sceenshot viser, at denne besked dukker op, og man skal være lynhurtig for at tage et screenshot, da beskeden dukker op og forsvinder lynhurtigt.

Dette sker ved ALLE kommentarer.

Et lille udvalg ud af mere end 50 screenshots jeg har taget – Facebook censur og sabotage, øjeblikkelige sletninger, censur + censur af selve censuren, bandlysning af splinternye links, etc

Man kan ikke engang klikke eller se hvorfor

Jeg har skrevet om Facebook her i sin tid, og også dokumenteret censur mange gange over årene med video screenshots (ikke taget med i denne artikel), bl.a. i 2017, da Ghostbanning blev mere synlig. Generelt om Facebook og Ghostbanning (2017):



På en personlig biografisk note
: Overformynderiets overvågningsafdeling ved hvem jeg er i forvejen siden 2003, da jeg arrangerede protester med kendisser mod invasionen af Irak 2003, så for mig gør det ingen forskel ift. at være på Facebook anonymt. De ved også hvem mine venner er, og de ved, at jeg ved, at de ved det.

Jeg fik personligt at vide af Juraprofessor Eva Smith og andre i 2018, da jeg lavede en film med hende og andre jurister, at jeg helt sikkert var under overvågning (andre sagde det til mig i 0’erne). Den slags er dog mere eller mindre ‘trivielt’ for mange aktivister.

Der er mange dramatiske episoder i det aktivistiske miljø – fra overvågning til sabotage og chikane, til at efterretningsagenter instrueres i at have sex med de aktivister, som de skal infiltrere – se nogle personlige episoder jeg selv gennemlevede, bl.a. indbrudsforsøg i mit hjem i en lang svada om dette samt andre selvbiografiske episoder i de efterfølgende kapitler,


Tænker dog sjældent på det, dog, på det seneste skulle man tro, at de har bøffet op big time for både generel censur og overvågning af aktivister (100% sikkert), ikke mindst fordi vi er i en overhængende krigssituation. Der er mange indikationer herfor, og det er ikke noget nyt – specielt anti-krigsaktivister er blevet overvågede, chikanerede og saboterede i en levealder, også i Danmark. Det er prisen for at være aktivist (bryder mig ikke engang om ordet, og identificerer mig ikke med det, bruger det kun i mangel på et bedre udtryk).

En kort note ang. YouTube censur: Jeg lavede en video i vildmarken i Sverige på YouTube, den fik ca. 50.000 hits på et par dage. Det var et kritisk indslag mod Coronarestriktionerne fra Parlamentet i Italien, et italiiensk parlamentsmedlem, og som jeg oversatte til dansk. YouTube fjernede den, og det er velkendt, at læger og aktivister, hvis indslag på YouTube når 40.000-50.000 visninger, bliver fjernet af Facebook. Hvis de ikke gør, er det primært fordi de ikke er farlige nok i indhold eller fordi de bliver ghostbanned.



Aktivisten Thomas Soltau, doktor Claus Hancke, andre læger samt mange andre aktivister og gode mennesker oplever at deres videoer slettes af YouTube, når visningstallet er på vej til de 50.000 (Soltau og Hancke fortalte mig dette personligt, men jeg vidste det på forhånd, og advarede Soltau om det før det skete for ham – han nåede ca. 30.000 før det blev slettet, fortalte han mig). Vupti, og du er væk uden varsel!

Facebook, Tjek Det-Tankepolitiet og YouTube samarbejder derfor med den danske stat om alt dette – – tankeforbrydelser som på kinesisk manér er forbudte tanker, og derfor skal auschvitses digitalt, da folk skal forblive i kretinsk uvidenhed om statsforbrydelser. Der er idag mange tusinder i Danmark som nu oplever voldsom censur på Faceook, også YouTube. På Linkedin, hvor alle statskritiske læger pointerer store usandheder i Corona-fortællingen, bliver deres indlæg systematisk slettede og deres profil slettes (overlæge Kim Varming og andre læger siger også dette – det er åbenlyst).

Mange læger i Danmark ved nu, at Varming har ret. Overlæge Søren Schifter gennemhuller også de mange løgne. Der er hundredtusinder af internationale læger og eminente videnskabsmænd, som ved, at der er store problemer med vaccinen, såvel som Corona-fortællingen.

Vil Tjek Det, PET og FE og andre organer virkelig være med til at dække over, at folk dør, at danske forældre og deres børn invalideres af vaccinen? De bør se Soltaus og Varmings video foroven. De kan ikke undgå kendskab til svindlen og skaderne, da de overvåger mange gamle aktivister som pt. også er kritikere af vaccinen og Coronafortællingen.

Det er dog ikke altid åbenlyst for aktvisternes familie og venner, at aktivister censureres og saboteres , endsige overvåges, for deres hjerne går i kognitiv dissonans båndsalat, når de hører om disse ting.

Hvorfor kan de ikke tro på det? En del af forklaringen er følgende: Dette er observeret gennem historien (min markering fra Kontrakataloget):

Men det faktum, at gode, lydige borgere ikke selv opfatter undertrykkelsen, betyder ikke, at undertrykkelse ikke eksisterer. Om et samfund er frit, bestemmes ikke ved behandlingen af dets selvtilfredse, føjelige borgere – sådanne mennesker [nyttige idioter] er ikke angrebet af autoriteterne – men snarere ved behandlingen af sine dissidenter og marginaliserede minoriteter. I USA, er det de mennesker, der er tilbageholdt i lufthavne, og har deres bærbare computere og notebooks beslaglagt uden dommerkendelse på grund af de film, de laver eller den politiske aktivisme de engagerer sig i – eller som er udsat for masse-invasiv statslig overvågning, trods ingen beviser for forseelser, eller som retsforfølges og fængsles i årtier – eller endda henrettes uden rettergang for at udtrykke politiske og religiøse overbevisninger som skønnes farlige af regeringen. Mennesker der modsætter sig den naturlige menneskelige tendens til at følge, ære og adlyde den fremherskende myndighed, har typisk et meget anderledes syn på, hvordan et undertrykkende samfund er, end dem, der underkaster sig disse impulser. De mest værdifulde erfaringer for at afgøre, hvad et frit samfund er, er de erfaringer, som udgøres af samfundets mest truende dissidenter, ikke dets tilfredse og føjelige borgere. Det var dem, der marcherede mod Mubarak, der blev tilbageholdt, slået, tortureret og dræbt, ikke dem der indvilligede i eller som blev støttet af regimet. Dette er det universelle mønster af autoritær undertrykkelse. Fristelsen til at underkaste sig autoritet…styrker den autoritære kultur ved at forvandle dets ledende institutioner til magtens tjenere, snarere end dem, der er sat til at holde magten i skak. Men værre er; det skjuler tilstedeværelsen af undertrykkelsen ved at sikre, at de fleste borgere, der vælger at følge, stole på og adlyde autoritet, ikke personligt oplever undertrykkelse og derfor ikke tror – nægter at tro – at den virkelig eksisterer”
– ‘Film highlights the temptations and perils of blind obedience to authority
The Guardian, 26. august 2012

Jeg havde lavet lidt aktivisme på universitet, så jeg besluttede mig for at hjælpe en lokal gruppe med at hænge skilte mod dyreforsøg på dørhåndtag. Jeg tænkte det ville være en sikker måde at gøre noget positivt, men… vi blev alle arresteret. .. Mine sigtelser blev frafaldet, men få uger senere bankede to FBI agenter på min dør, og de fortalte mig, at medmindre jeg hjalp dem ved at spionere mod protestgrupper, så ville de sætte mig på en indenrigs terroristliste.… Disse selskaber har bakket op omkring nye love… som forvandler aktivisme til terrorisme, hvis det skaber et tab af profit….Meningen med alt dette er at gøre os bange’
 Ted Talk, ‘Det chokerende træk at kriminalisere ikke-voldelig protest‘, Will Potter, marts 2014, med danske undertekster.


PS: Endnu mere 'selvhenførende' historik: Jeg samlede den 21. December 2012 [intet med 2012-memet at gøre] 6-7 mennesker, et fællesskab af samvittighedsmennesker. – en mindre lukket lakune af folk,som resulterede i crowd sourcing af opdagelse af ny/gammel viden, flere akademikere som har foretaget deprogrammering fra gammel uddannelsesskade og forsøg på ny dannelse, synergi, inspiration, udveksling, m.m. – med nogle unikke dygtige mennesker, samt idiot savant typer i geopolitik, analytisk højt begavede, kunstneriske åndelige typer, stærkt intuitive, m.fl. , og ikke mindst; med hjertet på det rette sted, og ungdommeligt drengerøvssind også, humor, etc.

Det er min matter-of-factly assesment, at dette forum trods alt virkelig var en sjælden forteelse i dansk digitalt (og fysisk) fællesskab i både indhold, meget stor viden og ufattelig alsidighed i valg af emner, sandhedssøgen og (u)sandhedsafdækning, i mange forskellige rabbit holes – om uddannelsesskade, filosofi, etymologi, økonomi, historie, Big Pharma, vacciner, alternativ medicin, chemtrails, deep politics og directed history,  statsterrorisme og false flag terror, deklassificerede dokumenter, bevidsthedsforskning, Roshschild, Zionisme,Rockefeller, Bilderberg, CFR, TLC, secret socities, moderne psykologi, Trivium logik, grammar og retorik, ancient archeology, ancient history, anomalier, ufologi, parapsykologi, non-dualitet, spiritualitet, talløse filosoffer, transpersonlige psykologier, high-tech, computere, m.m.m. – stort set alle sandhedbevægelsers bullet points og mere til, som er revision og reformation af det gamle falske paradigme samt pointers mod det nye paradigme.

Emailhyppigheden kunne komme op på 10-15 eller 20 mails om dagen, men man bestemmer jo selv om man vælger eller vrager, og kan slette med et klik.

Vi var 6-7 mennesker som var meget aktive. Det var ikke en formel ‘tænketank’, blot en uformel vidensdeling og et meget givende fællesskab med over 300-500 mails om måneden ofte over flere år. Mange kom og gik over årene.

‘* En meget dygtig psykolog med stor viden om logik, økonomi, psykologiers uddannelsesskade, muligheder, misbrug og kapring af psykologien, også ufatteligt alsidig, m.m.

* Clauseblitz AKA Claus Spenster bidrog altid i tale, ikke på mail (han har dog en produktiv SMS service jeg kalder ClauseBlitz Bureau) – en idiot savant indenfor geopolitik. Han besidder i sandhed en excessiv exceptionel viden om geopolitik, statskundskab, geografi, landes kultur, sæder og skikke, politik, endda dyreliv, m.m. – dette på et globalt plan., Han besidder en excessiv viden om Asien, Afrika, Sydamerika, USA, Rusland, Mellemøsten, faktisk alle lande i verden, endda ukendte eksotiske øsamfund, m.m. Han mestrer denne encyklopædiske, viden og indsigt i en sådan grad og detalje, at meget få researchere kan rivalisere hans sjældne talent, endda efter internationale standarder, ydermere et empatisk og stærkt intuitivt menneske. Der jokes med, at når Forsvarskommandoen mangler information om udenrigspolitiske eksotiske udviklinger, som de ikke kan få via FE, så aflytter de Claus’ telefon (det gør de alligevel)

* Morten AKA Marco Hanuman, ophavsmand til Paradigmet.blogspot, programmør og klassisk uddannet komponist, prisvinder af innovationsløsninger (ift. e-learning i Region Hovedstaden), dirigent, skribent, pianist, violinist, dygtig, meget meget alsidig encyklopædisk skribent, die-hard hardcore selstændig, etc. Vi blev uenige ang. Trump (som jeg aldrig har købt som rebel), og havde lidt konflikt ang. publicering af Paradigmet som bog, m.m. Han publicerede Paradigmet, et udvalg med udelukkende egne tekster som bog i 2017 – dette er også helt fint anyway, da det gør det stilistisk mere rent.

* P, en italiensk skarp analytiker, viden om biologi, økonomi ( og endda mysticisme – han havde sågar talrrige ud-af-kroppen oplevelser, påstod han). Var aldrig aktiv.

* Heinrich. en art polyhistor med geniale træk. Stor viden i historie, etymologi, analyse, jura, filosofi (forstod Wittgensteins hovedværk på én dag) – men han siger selv, at de bedst uddannede indenfor mange felter er nyttige idioter, at de bedst uddannede oftest er de dummeste (uddannelsesskadede). Han er bevidst om talløse statslige manipulationer og historiske konspirationer, og har tilmed lavet mange af Wilhelm Reich’s modificerede cloudbustere; chembustere, orgonitter – doneret en formue af dem i det danske landskab. Både bogkyndig, byggekyndig og økonomisk selvstændig (besidder over + 70 forskellige IT og internet-certifikater). Når han anskaffer sig en bog, læser han de angivne kilder i bogen, og – for at tjekke påstandene – anskaffer han sig ikke sjældent i tillæg omkring de +20 bøger, f.eks. der er angivet i én bog som kilder, plus adgang til meget andet (bl.a. flere meget svært tilgængelige værker), også i digital form. Den økonomiske udgift til materialer, blegner ofte i forhold til det tidsforbrug han anvender på emnet, som ikke kan gøres op i penge. Han står endvidere for + 22.000 kommentarer i offentlige fora, derudover tusinder af e-mails, alene i det offentlige mere end certificeret  2,5 millioner ord i alt.

* Ole Jensen, stor viden om mange ting, skarp, stor viden om alkymi, indsigt i mange mange ting, dygtig musiker, m.m.m.. – hans ydmyghed forbyder, at jeg skriver om ham.

* Mads Wedel-Ibsen, formand for MayDay, medstifter af den fantastiske Open Mind Conference, også med enorm kunnen og viden i alternativ medicin, stor viden om mange felter, og en virkelig utrættelig skikkelse som alle de andre. Et ydmygt uselvisk menneske.

 Det er ikke gold intellektualitet, ej heller er de uden hjerte, tværtimod – de er – på trods af menneskelige fejlbarligheder – ædle mennesker, nogle med dybe spirituelle oplevelser. Følte mig i sin tid lejlighedsvis uskikket, fordi de er så værdifulde, og noget af arbejdet faktisk er politisk farligt eller kan vise sig at være potentielt farligt i fremtiden  (registreringer, hvilket jeg ved fra Bjørn Elmquist og andre). Ville ønske at det ikke var således, men al erfaring viser det.
-citater fra primært 2016

Det er ikke bare prisning af dem, men det mangler da bare, for det har ikke været let for mange..

At beskrivelserne af dem er i ulige mængde er misvisende.


En kort note om Mads Palsvig. Palsvig blev ‘deprogrammeret’ fra ‘The Matrix’ i denne ‘tænketank’.

Han kom ind i den i februar 2014 via en ven, som har kendt ham i årtier. Mads Palsvigs JFK21 program udviklede han fra den indsigt, som han fik fra denne ‘tænketank. – men JFK21’s mærkesager er blot alle sandhedsbevægelsers universelle mærkesager – at alt, hvad vi har fået at vide er løgn gennem en levealder – og disse sandheder tilhører ingen…

Det blev klart – efter han forlod ‘tænketanken’ – at der lejlighedsvist var stor reaktivitet i ham,, som gør det let for pressen og andre at latterliggøre JFK21, men ikke mindst blev det klart, at kortluntede massesletninger og blokeringer, som er hinsides enhver rimelighed, var selvsaboterende.

Mads P fik først stor eksponering ved Open Mind Conference i KBH i januar 2016. Jeg var med til at lave kæmpe marketing for Mads P og OMC, og meget meget andet benarbejde for at få arrangementet vellykket. Der kom 1000 mennesker fra nær og fjern, en stor succes (den største begivenhed i OMC nogensinde), og Mads P kom 2 gange samme dag på Radio 24/7. Flere forsøgte at hjælpe ham så godt vi kunne til hans præsentation. Han gik ud af “tænketanken” i 2016 (som senere blev opløst), og gik solo.

Fik ham senere på Sean Stone’s show (Oliver Stone’s søn), som jeg headhuntede nogle aktivister for (bl.a. Ole Dammegård som også kom på), og formidlede idéen om at han skulle på Jeff Bervick’s show, Anarchast.

Anyway, jeg er ikke og aldrig været i JFK21, kun hjulpet på sidelinjen. Tror ikke han er kontrolleret opposition, men egenrådig. Emotioner og konflikter er i det hele taget problemet i det aktivistiske miljø ofte. .

Stort set alle i tænketanken ser med stor ambivalens på, at han blev ‘genuddannet’ af os, hans ledelsesstil og hans kreation, JFK21, var hans eget ansvar og egen idé.

En kort historie; Jeg korresponderede med Rick Falkvinge om Mads i 2016, idet jeg tænkte, at det aldrig kan gå godt med disse pludselige skærmydsler, og Falkvinge sagde, at Mads skød sig selv i foden med massesletninger. Falkvinge er den største innovatve partipolitiske succeshistorie i nyere tid i Europa.

Hvad var Falkvinges hemmelighed? Bl.a. dette som jeg tryglede Mads P, at han skulle forstå – sendte ham flere gange dette ekstrakt fra Rick Falkvinges bog, ‘Swarmwise’:

‘Working with a swarm requires you to do a lot of things completely opposite from what you learn at an archetypal business school. You need to release the control of your brand and its messages. You need to delegate authority to the point where anybody can make almost any decision for the entire organization.

You need to accept and embrace that people in the organization will do exactly as they please, and the only way to lead is to inspire them to want to go where you want the organization as a whole to go. It is only as you release that control, the kind of control that organizations and managers have held close to heart for centuries, that you can reap the benefits of the swarm: the same cost-efficiency advantage and execution-speed advantage against the competition that the Swedish Pirate Party enjoyed. ..

Perhaps most significantly, focus in the swarm is always on what everybody can do, and never what people cannot or must do.

This sets it completely apart from a traditional corporation or democratic institution, which focuses sharply on what people must do and what bounds and limits they are confined to. This difference is part of why a swarm can be so effective: everybody can find something he or she likes to do, all the time, off a suggested palette that furthers the swarm’s goals — and there is nobody there to tell people how things must or may not be done.Rather, people inspire one another. There are no report lines among activists. As everybody communicates with everybody else all the time, successful projects quickly create ripples to other parts of the swarm. Less successful ones cause the swarm to learn and move on, with no fingers pointed.If you want leadership in a swarm, you stand up and say, “I’m going to do X, because I think it will accomplish Y. Anybody who wants to join me in doing X is more than welcome.” Anybody in the swarm can stand up and say this, and everybody is encouraged to. This quickly creates an informal but tremendously strong leadership structure where people seek out roles that maximize their impact in furthering the swarm’s goals — all happening organically without any central planning and organizational charts.At the bottom line, what sets a swarm apart from traditional organizations is its blinding speed of operation, its next-to-nothing operating costs, and its large number of very devoted volunteers. Traditional corporations and democratic institutions appear to work at glacial speeds from the inside of a swarm. That’s also why a swarm can change the world: it runs circles around traditional organizations in terms of quality and quantity of work, as well as in resource efficiency.’
– Swarmwise – The Tactical Manual To Changing … – Falkvinge on Liberty
Hvis Mads P havde lyttet til dette råd, havde han fået +30.000 stemmeerklæringer.

NB! Ved skæbnens ironi, da Mads Palsvig kom på Jeff Bervick’s show flere år efter, gav multimillionær og anarkist, Jeff Bervick/Anarchast ham dette råd: at Mads burde tage fat i Rick Falkvinge og hans strategier. Fra 46:00: https://youtu.be/GcL-j4YNT4U?t=2701
Deler det med jer, for vi går trods alt langt tilbage før JFK blev skabt, som vi ingen direkte andel har i, og det er meget ambivalent.

Programmet er i det hele og store OK (jeg selv tror ikke på partier til at ændre noget, kun disrupte), men hvis lederen ikke udviser større rummelighed, mindre emotionel kortluntethed, etc. går det ikke…..Jeg kan ikke være med til det, fordi det går hen og bliver en form for medløbende misforstået tolerance af uhensigtsmæssig adfærd. Det gode ved JFK21 er en del mærkesager – det dårlige er en ledelsesstil som er uhensigtsmæssig.
– citater fra primært 2016,


Del 2: Agenters Sex med Aktivister & COINTELPRO - Aktivistisk Dagbog


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Trump & Cohn, hans største mentor & Deep State kontrolleret opposition

Del 2: Agenters Sex med Aktivister & COINTELPRO - Aktivistisk Dagbog